Men vad gör det om hundra år.

Datum:  2009-03-23   Klockslag:  15:24:23 Postat i: » allmänt  Kommentera här (1)

När jag gick upp i morse började jag nästan gråta, SNÖ igen! kan det bli värre ? Då dog hela min dag måste jag säga.
Men jag har varit lite duktig också, gjort en del av samhällsfrågorna vi fick tills imorgon. Igår så pratade jag lite med madde också och hon ska kirra biljetterna till Simon Norrsveden den .. 28 april tror jag att det var, kommer bli grymt kul !
I övrigt så har jag nog inte så mycket mer att tillägga förutom att jag och jenny åt världens godaste middag igår, hennes familj = riktigt bra !

Nu ska jag sitta och dega lite, sen över till grannen och mysa, wiho.

Dagens låt so far måste bli Run Kid Run - Rescue me !


Kommentarer
Postat av: Maajk

Jävla snö :(

2009-03-23 @ 17:19:18
URL: http://maajk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0