Sthlm dag 3 !

Datum:  2009-03-31   Klockslag:  18:21:15 Postat i: » allmänt  Kommentera här (1)
okej, nu kommer lite snabb uppdatering om mina senaste dagar !

Söndag så åkte som sagt jag och madde till sthlm med mamma och pappa. Dom droppade oss vid slussen och vi drog och solade typ .. någonstans. Efter det gjorde jag ingenting annat än drog hem till ektorp och sov, packade upp och kollade på film med faster och hennes man.
Måndag var alltså den första dagen på praktiken och jag var inte så värst nervös som man egentligen borde vara sådär första dagen på en ny plats. Men hela dagen gick som en dans på rosor, stod i kassan, skylta, plocka lite i hyllor och allt som de andra gör så jag är inte så speciell.
Och idag är det tisdag, vilket betyder dag 2 på praktiken och den dagen gick lika bra som den fösta.
Igår var jag typ sjukt trött när jag kom hem men jag tvingade mig själv ut i det rätt varma vädret och gick en promenad bland alla dom där jävla miljonvillorna och kollade lite, skulle aldrig kunna bo så även om det är fint, men så sjukt stort !
Aja, nu blev det ju en del sagt så kommer inte skriva på ett tag tror jag.
Och imorgon kommer en människa och väcker mig, hoppas han är söt.

That'a all for now, hare !

Kommentarer
Postat av: Maajk.

2 dagars semester :D

2009-03-31 @ 20:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0