Fredag ?

Datum:  2009-11-28   Klockslag:  00:29:30 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
Veckorna och dagarna går så fort så jag håller ingen större koll på vad det är för dag längre, men ärligt så är det helt jävla underbart!
Och eftersom jag egentligen inte orkar med att skriva om min dag och så vidare får ni nöja er med det här:

Såhär går det till:
1. Öppna dina låtar (iTunes, Winamp, Media Player, iPod, etc)
2. Sätt den på blanda
3. Tryck på play
4. För varje fråga, skriv sången som spelas
5. För varje ny fråga, tryck på "next" knappen.
6. Ljug inte.

Öppning: Johnossi - Bobby

Vaknar upp: Sean Kingston Ft. Ferige - Big girls don't cry

Första dagen i skolan: Slagsmålsklubben - Övningsköra

Förälskar sig: The Game - My life

Slagsmål:
50 Cent - You dont know

Gör slut: Melissa Horn - Som jag hade dig förut

Bal: Silverstein - Call it karma

Livet: My American Heart - Runaway

Nervsammanbrott: 2Pac - Changes

Åker bil: Flipsyde - When it was good.

Tillbakablick: Good Charlotte - Where would we be now

Bröllop: Adam Tensta - Dopeboy

Födsel av barn: AoA - Cpbarn

Avgörande strid:
Eminem - Lose yourself

Dödscen: Dj Ironik - Stay with me

Begravningssång:
Eminem - Mockingbird

Eftertexterna: Goo Goo Dolls - Iris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0