Tisdag mina vänner, Tisdaaaag.

Datum:  2009-11-24   Klockslag:  22:48:46 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
Hej folket, hoppas ni mår skit för det gör inte jag!
Förutom att jag lekt städerska hela dagen så har jag även hunnit äta choklad och lekt med Madde, ovanligt va?

Träffade Emelie på bussen, vi kom fram till att jag ska bli mamma snart.
Jag ska bli en riktig MILF!
Ska skaffa en husvagn också så jag kan bo precis vart jag vill och bjuda in random folk på fest varje dag.
Humorn är så kass när man är trött och hungrig.

Och nu till en sak som stör mig så förbannat mycket.
Det är särskrivning och stavfel, nej jag är inte bäst på att stava eller att skriva rätt så jag har egentligen inte som helst rätt att klaga på andra men nu gör jag det iaf.
HATE IT.
Men imorgon blir det praktik för min och Bellas del, så jävla glad att hon kommer imorgon och förgyller min dag med lite skratt och skvaller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0