Uppsalas konstiga människor är roande.

Datum:  2009-11-19   Klockslag:  23:20:30 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
Idag har jag och Bella haft en rolig dag på praktiken för en gångs skull om man bortser från inventeringen.
Stod utanför Forumgallerian och så kommer en gubbe som brukar vara upp på gina och pratade om amoniak, bröst och korvar. Ja jag vet, väldigt sammanhängande ord.
" Stark amoniak, nej fyfan det luktar inte deodorant de inte! " Han var lite efterbliven och söt.

Sen blev det lunch på Donken vilket alltid resulterar i att man sitter brevid någon random sådär i lunchrusning och vi valde att sätta oss brevid en tjej som såg ganska normal ut men det visade sig att hon var ganska ... ja jag vet inte. Hon började prata om sin mamma, sitt jobb, sitt pluggande i Usa och massa konstigt. Fast hon var ju trevlig iaf, det var ett plus!
Nu ska jag nog hitta på någonting, har väääärldens sovmorgon imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0