Praktik & Föreläsningar.

Datum:  2009-10-13   Klockslag:  20:47:38 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
Jag har varit så duktig att jag fixat min praktik inne i Uppsala vilket innebär att jag får pendla, upp tidigt på morgonen och lägga mig sent på kvällarna. Det gillar vi, eller? Låt mig bo hos dig så blir jag väldigt glad och du hamnar på plus hos mig och vem vill inte göra det liksom? heeeeeehe
Vi får iaf se hur det blir, börjar på måndag och förhoppningsvis håller det i 8 veckor framåt.

Idag var vi iaf på KickOff för alla UF-företag, inte det roligaste jag varit med om iaf. Satt fan stilla hur länge som helst vilket jag i vanliga fall inte gör, jag måste sysselsätta mig för att inte bli sur. Men i vilket fall som helst så kom jag hem för ett tag sen, genomfrusen och trött. Nu vill jag bara sova men det är ju Desperate housewives idag om jag inte minns fel.

Bäddar ner mig framför tvn nu så finns iaf på mobilen om folk skulle vilja någonting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0