Torsdag?

Datum:  2009-10-15   Klockslag:  11:17:26 Postat i: » allmänt  Kommentera här (1)
Var lite lat idag, gick upp senare än jag tänkt för det var så jävla skönt och varmt i sängen.
Igår lekte jag lite med Madde, vi skulle ha pluggat men det blev inte så mycket av det eftersom vi åkte ut till stallet och klappa hästarna.
En sak jag kommit på är att jag aldrig är så speciellt seriös av mig, men man kanske ska ändra på det?
Bli seriös, eller vad säger ni om det?
Då försvinner min kassa humor, mitt älsklingshumör och allting annat. Hiss eller diss?
Nu ska jag skriva min söta månadsrapport och vara duktig så att Sven-Erik blir glad.

Kommentarer
Postat av: Sluta sup varje vecka!

Klipp dig o skaffa dig ett jobb. :O

2009-10-15 @ 21:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0