Jag hatar frågan "Hur mår du?"

Datum:  2009-09-28   Klockslag:  19:52:34 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
Idag hade vi samhäll.
Anna frågade hur jag mådde och jag typ "sådär", kändes som om lufrören bara blev smalare och mina söta ögon blev tårfyllda så jag gick därifrån ett tag. Sen tillbaka som om ingenting var fel.
Men det är jävligt många fel, för många fel nu!
Och så hade jag möte med rektorn och min mentor idag, "du har för hög frånvaro", amen tjena va, gå och lägg er.
Jag är i skolan, jag går på lektionerna och gör jag inte det är jag fan hemma för att jag är sjuk!

Och i natt, roligt att jag sov typ 1,5h. LOVE IT!

Fyfan va allting bara går emot mig nu, men bättre dagar väntar väl?
Hoppas det iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0