=D

Datum:  2010-04-13   Klockslag:  23:16:45 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)

Idag känner jag mig ganska så glad, kan det vara för att det är underbart väder ?
Tror nästan att det har någonting med min glädje att göra iaf, annars då Karin, hur lever din vardag?
Ja nu har vi ju börjat skolan igen, mindre kul men det som är minst kul av allt är att jag är sjuk! Jag hostar sönder mina lungor, har ont i ögonen och ryggen. Men om jag är duktig så kommer jag förhoppningsvis iväg till skolan imorgon.

Tänke vara lite snäll och bjuda på sköna bilder idag, men det får duga med dessa!


En skogspromenad våren 2009.


Sista april 2009.


Sommaren 09.



Bara jag som vill ha sommar nu ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0