Sponsored by destiny.

Datum:  2010-04-27   Klockslag:  21:52:09 Postat i: » allmänt  Kommentera här (1)
Jag är lite glad idag, vaknade runt tio av mig själv vilket var kalasbra!
Vaknade till liv och låg i sängen och gosade med världens bästa tills jag fick för mig att ta tag i det här med mina telefonnummer. Nu ska jag snart börja använda mitt tele2 kort, vilket innebär bara en telefonräkning för min del istället för två som jag haft nu i några månader.

Den här dagen har bjudit på bra musik, god sallad, massa plugg och en del vredesutbrott på min mamma för att jag inte förstod ett skit av mina samhällsuppgifter! Vem bryr sig om EU, Globaliseringen och hur många platser man har och inte har i alla olika saker Sverige är med i. Jag gör det inte iaf.
Nu blir det iaf film, bädda ner mig ordentligt i sängen och sen sova!

Och ja, jag är kass med uppdateringarna, men jag orkar inte skriva när det inte händer ett skit!
Så... PUSS.
Börja tagga tills på fredag folket, det kommer bli awesome.

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej ”Sickyesterday”,



Vi på Tele2 hoppas att du har fått hjälp med dina mobilnummer och vill passa på att välkomna dig som kund hos oss. Om du har några frågor eller funderingar får du gärna mejla mig på [email protected].



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2010-04-28 @ 17:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0