Update!

Datum:  2010-04-09   Klockslag:  22:57:35 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)

Jag kände mig rejält taggad på onsdagens utgång och visst blev det underbart! Träffade och umgicks med bra folk. Slutade i Flogsta någon gång under natten, fattig blev man men man lever ju som man gör!
Dagen efter var jag mer eller mindre död, hemgång på eftermiddagen och när jag väl var hemma och tog av mig skorna var min strumpa helt röd typ, kollade och vad hittade jag om inte en glasbit i foten? Ganska otippat men så var fallet.

Dagen har varit awesome, gick upp sent vilket var ganska failat av mig eftersom jag ska försöka vända tillbaka dygnet. Men resten av dagen har nästan spenderats i soffan och glott på filmer, var iväg en sväng med mamma och pappa sen hamnade jag i stallet med Madde och efter det hem till henne och leka lite med hennes kusin och nu ligger jag i sängen, en fredag karin? Ja en fredag, jag kan faktiskt ta det lugnt vissa helger också!

Tanken var att jag skulle följt med gänget upp till Sandviken och bada imorgon men eftersom cashen försvann ganska så snabbt så får jag helt enkelt nöja mig med en dag hemma med mamma och pappa eller så drar jag vidare till uppsala. Vi får se hur det blir men det visar sig nog.
Nu blir det någon film, gosa med världens bästa och slagga sen för att vakna upp och ge lördagen en chans att ändra på mitt dåliga humör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0