Hiss&Diss

Datum:  2010-04-21   Klockslag:  23:47:55 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)

Jag tänkte vara söt och hissa och dissa lite saker idag eftersom det var ett tag sen jag skrev i denna sketna blogg!




Lars Winnerbäck, vad ska man säga om denna människa? Finns bara bra ord och man blir glad, jävligt glad! Samma sak med Miss Li, Håkan Hellström, Train, The Weepies och John Mayer. För mig är det vårkänslor och Stockholms fina gator som kommer upp.

Scrubs, jag blir alltid lika glad och det är underbart! Alla som säger att dom inte förstår varför man gillar den serien kan faktiskt slänga sig i väggen.

Underbara vänner, ett fåtal som man kan lita på, som man kan prata med och då menar jag verkligen om allt! Alla borde ha det så, alla borde ha någon som dom kan lita på. Jag har mina vänner och jag älskar dom över allt annat i hela världen.



Vädret, är Gud sur på Sveriges befolkning eller har världens växthuseffekt börjat ändra på årstiderna? 

Torra läppar, det är oskönt, irriterande och fult. Okej alla har torra läppar någon gång, även om man är perfekt. Men det finns faktiskt "botemedel" lypsyl gott folk. Använd det, missbruka det men ta hand om era läppar. Det är det bästa ni har.

300 medlemmar och Karin Andersson söker till Idol 2010, vad ska man säga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0