Kaos.

Datum:  2010-06-12   Klockslag:  01:01:14 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)

Har gått i terapi har ätit medicin
har varit lite konstig i tio års tid
men mår rätt bra men vaknade av
att jag låg på fel sida om sängen idag
så det är bäst att du håller dig kort
håller med håller ut att du håller dig borta
så det är bäst att du kniper näbb
håller käften och sätter dig långt där borta
för idag är jag inget kul
jag vill inte gå ut du får lugna dig nu
du e dum eller hur du förstår men e sur
ingen annan kan få mig så arg som du
man har dåliga dagar ibland
att vi har varann gör bara saken värre
skulle vilja va ifred ibland
och just nu till och med vilja dra från Sverige..


Vad skulle jag göra utan Magnus Rytterstam?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0