Min tur ?

Datum:  2010-03-11   Klockslag:  20:04:57 Postat i: » allmänt  Kommentera här (1)

Jag vill sätta en kula mellan dina ögon.
Jag vill bryta varje ben du har i kroppen.
Du har försakat mig så mycket smärta, när ska jag få ge tillbaka?
Sparkat mig i magen, slagit mig i ansiktet, krossat mig.
Hotat mig med både det ena och det andra.
Förstår du nu att jag vill se dig ligga på makren så jag har övertaget?
Så att jag kan få krossa varje ben i din kropp.
Du är egentligen inte ens värd mina ord, men nu får du dom.
Och det är sista gången du får dom, för vi har ingenting med varandra att göra längre.


Kommentarer
Postat av: Madde

nu får du ringa till mig bajskorv <3

2010-03-11 @ 23:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0