Jag är riktigt jävla bra!

Datum:  2010-05-18   Klockslag:  15:21:58 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
Jag måste faktiskt ge mig själv en klapp på axeln och säga, "Karin du är så jävla bra!" för jag fick VG i näthandel B. Jag känner mig duktig idag, åkte till skolan, gjorde de flesta arbeten som skulle lämnas in och nu har jag bara svenskan kvar.

Imorgon tänker jag vara busig som resten av klassen och vara hemma för det är någon idrottsdag eller någonting så jag tänker sitta hemma och steka om det är bra väder, försöka knåpa ihop ett svenskaföredrag om jag känner för det. Måste bara säga det igen, fan va jag är bra!

Nu ska jag slänga ihop en skön spotifyplaylist sen ska jag bara njuta av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0