Nykter vs Helgalkis?

Datum:  2010-05-30   Klockslag:  01:12:39 Postat i: » allmänt  Kommentera här (2)
Nu är det såhär gott folk, Karin har gått och blivit så jävla otroligt äckligt tråkig!
Ja fyfan, hur kan hon leva med sig själv och välja självmant att vara nykter? Jävla idiot!
Jag ska förklara för er hur det hela ligger till och hoppas att alla som tycker att jag är så otroligt tråkig kan förstå varför jag gör mina val som jag gör! Man kan väl ändå ha kul nykter?

Jag har kommit till insikt att jag druckit för mycket den senaste tiden, eller ja det senaste året kanske.
Det är mitt val som jag gjort nu, jag har varit nykter ett tag och det är så jävla skönt att vakna upp dagen efter att alla festat och kunna sträcka på sig själv och säga " ja men jag var nykter igår och hade ändå jävligt trevligt! ".
Jag har mått skit dom senaste gångerna efter en festkväll och känt att det varit slöseri med både pengar och tid. Jag är knappt hemma på helgerna förutom när det är middag om ens det. Jag missar mycket som händer hemma när jag är borta hela tiden och det finns ingenting bättre än att ha en hemmakväll med mamma och pappa.
Nu är min plan att dricka på studenten nästa vecka sen efter det vet jag inte. Och jag tycker fan att alla jävla äckelidioter som klagar kan gå och dö eller sköta sitt eget. Bara för att man är nykter betyder väl inte det att man är tråkig? Jag mår bra nu, var glada för min skull.
Det här blev lite av ett klagoinlägg men jag känner att jag inte har orken till att lägga ner tid på folk som inte kan umgås med en nykter Karin Andersson, för det är ju ändå jag... Samma person som den man festar med.

Så shape up folket, jag är ändå jävligt awesome så lägg bara ner!

Kommentarer
Postat av: madde

nykter is the shiet! jag kommer vara liiiite lullig på studenten å sen inget mer!!!

2010-05-30 @ 12:38:58
Postat av: Gissa vem?

Haha, Bara i Sverige skulle man ens bemöda sig att skriva ett försvars-tal till varför man väljer att inte dricka. Bara här skulle det kunnas uppfattas som provocerande att aktivt välja bort alkohol. Även om ditt umgänge kanske är ännu mer åt de hållet.



Du är ett lysande exempel på ett barn av din tid ( ;

2010-06-05 @ 22:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0