Things you hear are probably as fake as the bitch who told you!

Datum:  2010-05-24   Klockslag:  23:35:35 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
Jag ska berätta en ganska så rolig sak.
Jag försov mig imorse, vaknade 10 minuter innan bussen gick så ringde Madde och frågade om jag kunde åka med henne till skolan. Fick ändå superbråååådis eftersom hon åker runt åtta hon med så jag hoppar ur sängen och drar på mig kläderna som vanligt och åker iväg. Är i skolan hela dagen, är hos Madde hela kvällen och när jag sen går på toa när jag kommer hem märker jag att jag sprungit runt med byxorna bak och fram hela dagen!
Lite trött imorse eller? Man kan ju undra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0