Women lie, men lie!

Datum:  2010-05-24   Klockslag:  00:04:31 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
Jag är lite trött idag, kan ju bero på vädret eller hur?
Har faktiskt varit ovanligt lat, legat i sängen hela förmiddagen och gosat med världens bästa. Efter det tvingade jag mig upp och käka frullerulle och efter det var det soffan som väntade och pappa låg och kollade på en av världens bästa filmer (möjligtvis en liten överdrift men den är grym!) Taken, jag kunde inte gå därifrån så kollade klart på den sen så började jag plugga, klockande mig själv på runt 4 minuter så jag lär klara mig hoppas jag.
Sen kilade jag över till Madde i spöregn och Jennie var också där så snackade massa skit, kollade lite på Wallander innan jag tvingade mig hem för att plugga lite mer.

Nu ligger jag och lyssnar på massa musik, en ganska skön låt är Yo Gotti ft. Lil Wayne - Women lie, men lie. Lite tjatigt beat en den är awesome! Borde egentligen slagga men det gör jag väl om ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0