5 Saker jag inte tycker om!

Datum:  2010-10-06   Klockslag:  00:23:43 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
1 - Dryga människor.
Folk som går in för att vara så dryga som möjligt, folk som lägger onödiga kommentarer om allt och alla. Det går fan feting bort !
2 - Människors tallrikar, glas, bestik. ( Som jag ej umgås med ) 
Jag har väldigt svårt för att äta, dricka eller ens ta i andras köksprylar om jag inte känner personen i fråga. 
Tycker det är äckligt, hatar tanken på att den där snubben eller den där brudens mun har varit på precis samma glas som jag just nu dricker ur. USCH!
3 - När det blåser.
Jag hatar kyla, blåst och när det knakar i taket. Jag tycker om vinter, men jag har fan svårt för kylan. I'm freeeeeezing föfan!
4 - När man inte kan sova men verkligen borde.
Alla har ju någon gång legat och vridit och vänt på sig minst tusen gånger innan man tillslut kan somna. Och så somnar man men om 4 timmar ska man upp igen. Då kan man kalla sig körd.
5 - När personer förändras bara för att dom skaffar flick/pojkvän.
Behövs det ens en förklaring här? Jag tycker fan inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0