Tio saker jag vill göra innan jag dör.

Datum:  2011-01-26   Klockslag:  23:25:30 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)

1, Jag vill skriva en bok.
Om mig själv, till mig själv och ingen annan. Bara för att se sen när den väl är klar hur jag egentligen har haft det under livets gång lite sådär.

2, Vara sådär lycklig som man bara ser på film.

3, Tatuera mig.
Jag har så mycket jag skulle vilja göra, men en sak vet jag och det är att 1923-06-21 kommer att finnas på något vis med mig hela tiden.



4, Bilda en egen familj.
Skaffa kids, hund, villa, man. Ett riktigt jävla svenssonliv skulle passa mig perfekt!

5, Lära mig spela gitarr.
Det finns ingenting bättre än att kunna skapa någonting själv, någonting eget. Därför skulle jag vilja kunna spela gitarr och det ska jag klara av!

6, Resa jorden runt.
Jag skulle vilja resa som fan, egentligen är det nu när man är ung man har möjlighet till det men pengarna tillåter inte riktigt.

7, Jobba med någonting jag verkligen vill.
Innan jag dör ska jag ha hittat det där perfekta jobbet, det som man trivs med och tjänar ganska bra på. Det finns ju faktiskt där ute någonstans.

8, Göra någonting jag är riktigt jävla stolt över.
Det kan vara att komma över min rädsla för ormar, höjder eller så kan det vara att jag blir sjuksköterska eller kanske utbildar mig till någonting ballt. Det får tiden visa.

9, Ta en sista minuten oplanerat.
Man tar med sig pass, lite pengar och det viktigaste man behöver ha i en handväska typ. Åker till arlanda och bestämmer sig där vart man ska åka och vem vet, man kanske aldrig kommer hem till Sverige igen?

10, Bli nöjd med mig själv så att det inte finns en enda liten sak att klaga på!


Det märks att jag har tråkigt, det märks att jag ändå vill saker med mitt liv. It's awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0