I'm in the big city ayeah!

Datum:  2011-01-19   Klockslag:  01:53:34 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)

Okej då var jag på plats, Dalarö.
Lång men trevlig och värdefull dag, fick massor med bra information på mötet vilket uppskattas som faaaaan just nu, det kommer fungera awesome!
Sen drog jag en lunch med söta människor, det uppskattas också väldigt mycket måste jag säga.
Efter det tog jag mina 6563 kg packning och drog vidare mot Stockholm och nu ligger jag här i Maddes otroligt sköna soffa, tänker faktiskt sova på den i natt och det gillas.
Annars då, jo jag har fått reda på att jag har en dialekt, beter mig som en bonde och är allmänt söt.
Men det är klart, vem tycker inte att jag är söt när jag har dunkande huvudvärk, allmänt trött och ser ut som en påse skit efter en lång dag? Jag gillar't jag gillar't.

Ayeah nu ska jag återigen förenas med min bästa kompis Karlsson på taket och neeeeej jag tröttnar aldrig och det kommer bli mitt nöje under natten så puuuusssdååååå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0