Karlsson på the fucking taket.

Datum:  2011-01-17   Klockslag:  11:38:13 Postat i: » allmänt  Kommentera här (1)
Jag är inne i någon period då jag bara kollar på barnfilmer och då menar jag bara barnfilmer!
Senaste veckorna har jag betat av de flesta Astris Lindgren filmerna, disneyfilmer och serier.
Nörd som jag är tycker jag att det är awesome och nej jag har inget liv för fem öre därför blir det mycket filmer och musik som förgyller min vardag.
Därför ska jag nu lägga mig i min sköna säng, äta frukost och kolla på min älskade Karlsson på taket.

Ayeah, seeee yah!

Kommentarer
Postat av: Miss B

Kollar med på massa barnfilmer tycker de är hur kul som helst!

2011-01-17 @ 12:01:40
URL: http://missbradley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0