Min finfin vän, min partner in crime!

Datum:  2011-01-16   Klockslag:  15:48:20 Postat i: » allmänt  Kommentera här (2)

Vi har många fina minnen min vän och jag.
Vi har många fina/fula bilder min vän och jag.
Vi har många låtar tillsammans min vän och jag.
Vi har det också gemensamt att vi tycker om varandra min vän och jag.



Våran avslutningsbal i högstadiet, vi var fina!
Låt nr 1. Det är flygresan och turkiet.



Nyår 2008-2009, en mindre smickrande bild men en fin kväll.
Låt nr 2. En fin låt, jag minns inte hur vi fastnade för den men det är våran.



En gång var jag och Madde på Thun's och jag var lång och trött, hon var kort och söt.
Låt nr 3.




En gång var jag och min fina vän i Turkiet och hade väldigt kul.
Låt nr 4 spelades konstant på hotellet vi bodde på men jag tycker om den pyttelite fortfarande.



Flera gånger har vi lekt med kameran ute i skogen vilket resluterat i lite söta bilder.
Låt nr 5. Det är en söt låt, jämt när den strömmar igenom mitt huvud tänker jag på min fina underbara vän.


Nu orkar jag inte leta mer bilder.
Men jag tänkte bara berätta för er alla att det borde vara en mänsklig rättighet att ha en vän som Madde.
För mig är hon speciell.
Jag säger det inte ofta med min partner in crime, I looooove you!


Kommentarer
Postat av: nathalie

ni är underbara vänner både två och jag är glad att ni vill vara min vän

2011-01-16 @ 16:33:12
URL: http://nostie.blogg.se/
Postat av: Madde

one word. love!

2011-01-16 @ 23:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0