Nio saker om mig själv.

Datum:  2011-01-28   Klockslag:  16:47:52 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)

1, Jag faller alltid för idioter. (När jag väl faller för någon)
Jag vet inte varför men så är det, jag faller för dom som oftast bara ger mig skit.

2, Jag tänker för det mesta alltid på mat.
När jag vaknar är jag hungrig, tänker på mat. När jag ätit tänker jag på mat och när jag ska sova tänker jag på mat. Det är vrickat men true.

3, Jag litar inte på folk.
Jag har sjukt svårt att lita på folk, jag vet inte varför men har alltid varit sån tror jag. Finns säkert någon förklaring till det hela men det orkar jag inte tänka på nu.

4, Jag kan inte leva utan musik!
Jag lyssnar alltid på musik, det spelas alltid någon låt i mitt huvud på repeat. Jag skulle nästan kunna påstå att jag andas musik. Musik kan få en på bra humör, musik kan få en att må dåligt men ändå kan jag inte leva utan det.

5, Jag sjunger hela tiden, i tid och otid.
Jag kan inte vara tyst när jag väl börjat nynna på en låt, då måste jag sjunga lite på den.
Det kan vara bara en mening eller en hel låt. Det kan vara i bilen, i duschen, vid matbordet eller när jag sitter på toaletten men jag har alltid nära till att börja sjunga.

6, Jag kan verka ganska känslokall.
Det har nog mycket med att jag inte litar på folk att göra. Jag skulle vilja vara den som uttrycker sina känslor hela tiden men jag har en spärr, det går inte.

7, Jag har några små fobier.
Det är bankomater, kodknappar, knapparna vid övergångsställ och handtagen eller vad man ska säga på rulltrappor. När jag var i sthlm förra veckan åkte jag rulltrappa och tog på det där jävla skiten, jag fick småpanik och trodde att jag skulle dö.

8, Jag har alltid målade naglar.
Vissa har svårt att gå ut osminkade, jag har svårt att gå ut utan nagellack.

9, Jag hatar banan!
Lukten av banan får mig att må illa, men ibland tvingar jag mig själv att äta en. Ytterst sällan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0