14 Mars 2011.

Datum:  2011-03-14   Klockslag:  12:37:45 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
Hej hej haaallååååå bloggeeeeeeeeeeeen!

Nu är det så att bloggen blir lidande för att jag jobbar och sliter arslet av mig, tjänar cash och lever livet lite sådär. Men det sket man väl i, right?
Now I'm back for a day or so.

Och ute så har det ju hunnit bli vår nästan och allt, det känns ju bara för awesome om man frågar mig.
När våren närmar sig med stormsteg så brukar ju alltid jag fastna för någon "ny" och skön musik och sådär men det har ju blivit såhär förstår ni. En brud är årets nya tillskott i mina öron, Jessie J is queen for the moment.
Så därför får ni vänta någon vecka eller två så kommer jag slänga upp en grym playlist som ni kommer få ta del av, känn er hedrade föfan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0