Bihåleinflamation och bedrest.

Datum:  2011-03-30   Klockslag:  20:39:01 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
Okej nu var det ett bra tag sen jag bloggade, kanske för att jag har jobbat arslet av mig och varit sjuk som få.
Men jag har varit hemma nu någon dag, gick till läkaren idag och då kom vi fram till att jag har bihåleinflamation så jag fick lite penicillin med mig hem så får hoppas att det blir bättre!

Annars då, jo livet rullar väl på och det känns faktiskt bra.
Imorgon ska jag göra ett ryck, städa rummet, söka massa jobb, umgås med mamman om hon är hemma imorgon, försöka trycka i mig massa mat och lite sånt. Får önska mig själv lycka till och hoppas på att det blir aaaaaaawesome.

Resten av kvällen spenderas i sängen, hur underbart som helst.
Pöööööööööööööööööööööössssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0