Högstadienostalgi.

Datum:  2011-03-02   Klockslag:  16:03:47 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
Okej min chef har typ jagat mig lite smått den här veckan, men jag har ju varit så upptagen men imorgon ska jag jobba så ska pallra mig vidare till Gimo snart och spendera natten där.

Men nu till en helt annan sak, dom senaste dagarna har jag haft världens högstadienostalgi.
Nästan så att jag saknar högstadiet faktiskt, coola brudarna som rökte och skolkade. 3 pers på en cigg liksom.
Deeeeeeeeeeeet var tider det!
Så eftersom jag saknat det lite har jag slängt ihop en liten söt playlist med massa musik från den tiden och mer kommer det bli. I loooove it faktiskt.


Högstadienostalgi

Enjoy folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0