22 Januari 2012.

Datum:  2012-01-22   Klockslag:  14:14:30 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
Det är sjukt vad dagarna och helgerna går fort. Det är både bra och dåligt men just nu hade jag gärna varit ledig några dagar extra.

Veckan har bestått av jobb, träning, fest och sjukt stressiga dagar och lite dåliga händelser. Men nu glömmer jag dom och kör igång med en ny awesome vecka! Den kommer bjuda på Storvretamatch, egen match, mycket uppsalahäng, jobb, en kanonhelg, utgång, lön och Linns födelsedag. Känns som om den här veckan kommer gå fort och det hoppas jag verkligen på så jag inte hinner med att bli sjuk.

Den här dagen kommer bestå av lite förberedelser inför kommande vecka och grym musik innan jag rör min rumpa in mot Linn. Kanske dags att sätta igång?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0