Fullspäckad helg och ny vecka!

Datum:  2012-01-09   Klockslag:  20:48:15 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
Den här helgen gick sjukt fort, det är nästan inte OKEJ! Men den innehöll ganska så mycket roliga och sköna saker till skillnad från vissa andra helger.
I fredags tog jag mina saker och åkte tillbaka in till Uppsala för att spendera lite tid med bra människor. Shoppingrunda på stan, lunch på Storken sen hem till Luthagen och hänga lite i Linn's crib. Sen drog vi och mötte upp en söt tjej och satte oss och käkade på buffe på kina och alla vet att man blir ju så äckligt jävla mätt, gissa om man blev det denna gång också? Solklart ja!
Efter middagen bjöds det på bio, New years eve. Helt klart sevärd men på tok för många käna skådisar i en och samma film om ni frågar mig. När bion var slut drog vi till Terassen och satte oss där och drack några goda drinkar innan vi knatade hemåt. Helt klart värd dag!

Lördagen bjöd på lite äventyr den med, utgång på Etage. Det var ju inte så mycket att hänga i julgranen enligt mig men vi var där, umgicks med folk sen blev det en stund på Terassen igen och träffade på en australiensare som tydligen var en person som jag lätt hade kunnat byta liv med. Killen hade gjort allt en själv drömmer om att få göra. Inte heller så okej! Efter det var det bara hem och sova som stog på listan för min del, sjukt trött och sliten tjej.

Söndagen spenderades på Fyrishov och kolla när Storvreta piskade Varberg i en sjukt spännande och rolig match. Dock världens bakfylla på det så småkids och barnfamiljer låg fan inte på plus för mig inte.

Och nu är det ny vecka och ett nytt fullspäckat schema som ska betas av.
Hoppas alla andra också haft en skön och awesome helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0