Pumped up kicks!

Datum:  2012-01-03   Klockslag:  22:15:12 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
Idag har det varit en sån här lam dag när jag inte gjort någonting vettigt för fem öre. Gick upp ur sängen som en zombie vid elva, gjorde lunch till me myself and my daddy. Efter det blev det rensning och sortering av räkningar, viktiga papper, försäkringsgrejer och lite sånt som skulle in i pärmar. Några vuxenpoäng till mig tack! Taggat lite skön musik och peppar mig själv inför helgen, det kan inte bli annat än awesome.

Just nu så har jag precis bäddat ner mig i sängen och ska snart stänga ögonen för att klockan sen ska ringa 04.50. Mindre lockande men vad gör man inte för lite jobb?! ;D

Hittade förresten en gammal telefon idag som innehöll massa gamla saker och däribland bilder. Kanske ska gå och bli blondin igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0